FANDOM

D-Riper
D-Reaper t
D-Riper uništava Šinđuku.
Slika D-Ripera iz Digimon Krotitelja.

D-Riper, na japanskom i engleskom "D-Reaper" (デ・リーパー di-riper), na Brazilskom Portugalskom "Matador" (matador - ubica). U americi takođe poznat i kao "True Enemy" (čru enemi pravi neprijatelj). Glavni protivnik u Digimon Krotiteljima. Za razliku od većine stvorenja u digitalnom svetu, on nije digimon. Stvoren je kasnih '70 godina od strane Ministarstva odbrane Sjedinjenih Američkih Država. Njegova svrha je da "očisti" digitalni svet nakon što broj bića u njemu pređe određen broj. On je u dubokoj hibernaciji, ali je u sezoni Digimon Krotitelji probuđen i počinje da divlja i pustoši po digitalnom i ljudskom svetu.

AgentiEdit

- Da bi postigao svoje ciljeve, D-Riper zauzima razne oblike poznatije kao "ADR" (Agenti D-Ripera). Za razliku od ljudi i digimona, ADR-i nisu pojedinci, već svi deluju pod uticajem jedne svesti, svesti D-Ripera. Kada D-Riper stvori jednog agenta, on nastavlja da ga koristi sve dok ne postane neupotrebljiv, onda stvara drugog.

ADR-01: Đuri TipEdit

ADR-01 t

ADR-01

ADR-01: Đuri Tip, na japanskom "ADR-01: Đuri Tajp" (ADR-01: 樹莉タイプ adr-01: Juri type), na engleskom "ADR-01: Jeri Type" (adr-01: džeri tajp). Agent - špijun, nastao je po uzoru na lika Đuri Kato. Na početku je izgledao isto kao ona, ali je kasnije promenio izgled više nalik čudovištu. Stvoren je da analizira ljudske misli. On se ponaša u stvari kao "usta" D-Ripera. Preko njega može da govori.

ADR-02: TragačEdit

ADR-02 t

ADR-02

ADR-02: Tragač, na japanskom i engleskom "ADR-02: Searcher" (ADR-02: サーチャー adr-02: srčer). Agent za prikupljanje informacija. Mali je i nema sposobnost napada. Kreće se najčešće u rojevima. Ovo je jedini agent koji nije napravljen za borbu. Na početku, krotitelji su bili oprezni sa njima dok nisu shvatili da su bezopasni.

ADR-03: Klatno - nogeEdit

ADR-03 t

ADR-03

ADR-03: Klatno - noge, na japanskom i engleskom "ADR-03: Pendulum Feet" (ADR-03: ペンデュラムフィート adr-03: pendžulum fit). Agent za protiavionski napad. Prvi ofanzivni agent, u borbi koristi udarce klatnima koji vise sa njega. Obavijen je platnom iz kojeg vise klatna, i ima lice nalik na bundevu. Najbolji je za borbu u vazduhu.

ADR-04: MehurićiEdit

ADR-04 t

ADR-04

ADR-04: Mehurići, na japanskom i engleskom "ADR-04: Bubbles" (ADR-04: バブルス adr-04: babls). Agent za borbu na tlu. Takođe je mali kao i Tragač, i kreće se u rojevima, ali za razliku od njega ima oružje. Pipci su mu oružje na talasno-kretanje. Unaprkos tome on je veoma slab, i lak za uništiti.

ADR-05: Gmižuće RukeEdit

ADR-05 t

ADR-05

ADR-05: Gmižuće Ruke, na japanskom i engleskom "ADR-05: Creep Hands" (ADR-05: クリープハンズ adr-05: krip hends). Agent za telesnu borbu. Srednje je veličine i koristi svoje rastegljive ruke za kretanje i borbu.

ADR-06: Rogati NapadačEdit

ADR-06 t

ADR-06

ADR-06: Rogati Napadač, na japanskom i engleskom "ADR-06: Horn Striker" (ADR-06: ホーンストライカー adr-06: horn strajker). Agent - Vojni komandant. Srednje je veličine, ali ima ogromnu snagu. U mogućnosti je da poraste ogroman kada je ranjen.

ADR-07: Glava NepcaEdit

ADR-07 t

ADR-07

ADR-07: Glava Nepca, na japanskom i engleskom "ADR-07: Paratice Head" (ADR-07: パラティスヘッド adr-07: paratis hed). Agent za izviđanje na snazi. Dosta je velik i pravi nepredvidivne kobne napade. Ima mnogo usti i govori Đurinim glasom. Može da ispali crveni snop energije iz jednih od usta.

ADR-08: OptimizatorEdit

ADR-08 t

ADR-08

ADR-08: Optimizator, na japanskom i engleskom "ADR-07: Optimizer" (ADR-08: オプティナイザー adr-08: optimajzer). Agent - Matični brod. Ogroman je, i bio je prevozni brod za "Mehuriće". Može da ispali moćan plavi snop energije iz usta.

ADR-09: VratarEdit

ADR-09 t

ADR-09

ADR-09: Vratar, na japanskom i engleskom "ADR-09: Gatekeeper" (ADR-09: ゲートキーパー adr-09: gejtkiper). Agent za odbranu baze. Nalazi se oko jezgra D-Ripera, i stvoren je da bi ga zaštitio.

RiperEdit

Reaper t

Riper

Riper, na japanskom i engleskom "Reaper" (リーパー). Finalna forma ADR-ova. Svi agenti su se spojili da bi nastao ovaj. Ima ofanzivne mogućnosti svih agenata, i prevazilazi i samog D-Ripera.

Majka D-RiperEdit

Mother D-Reaper t

Majka D-Riper

Majka D-Riper, na japanskom i engleskom "Mother D-Reaper" (マザー デ・リーパー mader di-riper). Finalna forma D-Ripera. Nastaje tako što guta ceo Šinđuku. Sastoji se od bezbroj kablova, optičkih vlakana i električnih i telefonskih žica.