FANDOM

Digi-jaje
Digi-EggBotamon Custom
Taičijevo digi-jaje.
Slika iznad prikazuje primer jednog digi-jajeta.

-Digi-jaje (デジタマ digi-tama), na engleskom "digi-egg" (didži-eg). Jaje iz kojeg se izleže digimon. Postoje digi-jaja sa raznim bojama i šarama.

Digi-mentalEdit

-Pored običnih digi-jaja postoji i druga vrsta, u japanu poznatija kao Digi-mental (デジメンタル dejimentaru). Uz pomoć digi-mentala, digimoni mogu da evoluiraju u svoje oklopne forme. Postoje 15 digi-mentala.

-Lista digimona koji nastaju uspomoć digi-mentala: Lista oklopnih digimona

DigiEgg Courage

Digi-jaje hrabrosti

1. Digi-mental hrabrostiEdit

-Digi mental hrabrosti (勇気のデジメンタル yuki no dejimentaru), na engleskom "Digi-egg of Courage" (didži-eg of kuridž). Povezan je sa grbom hrabrosti. Pripada Daizukeu iz Digimon Avanture 02. Grb hrabrosti pripada Taičiju iz Digimon Avanture.

DigiEgg Friendship

Digi-jaje prijateljstva

2. Digi-mental prijateljstvaEdit

-Digi mental prijateljstva (友情のデジメンタル yujou no dejimentaru), na engleskom "Digi-egg of Friendship" (didži-eg of frendšip). Povezan je sa grbom prijateljstva. Pripada Daizukeu iz Digimon Avanture 02. Grb prijateljstva pripada Jamatu iz Digimon Avanture.

DigiEgg Love

Digi-jaje ljubavi

3. Digi-mental ljubaviEdit

-Digi mental ljubavi (愛情のデジメンタル aijou no dejimentaru), na engleskom "Digi-egg of Love" (didži-eg of lav). Povezan je sa grbom ljubavi. Pripada Mijako iz Digimon Avanture 02. Grb ljubavi pripada Sori iz Digimon Avanture.

DigiEgg Sincerity

Digi-jaje iskrenosti

4. Digi-mental iskrenostiEdit

-Digi mental iskrenosti (純真のデジメンタル junshin no dejmentaru), na engleskom "Digi-egg of Sincerity" (didži-eg of siseriti). Povezan je sa grbom iskrenosti. Pripada Mijako iz Digimon Avanture 02. Grb iskrenosti pripada Mimi iz Digimon Avanture.

DigiEgg Knowledge

Digi-jaje znanja

5. Digi-mental znanjaEdit

-Digi mental znanja (知識のデジメンタル chishiki no dejimentaru), na engleskom "Digi-egg of Knowledge" (didži-eg of noulidž). Povezan je sa grbom znanja. Pripada Joriju iz Digimon Avanture 02. Grb znanja pripada Koširu iz Digimon Avanture.

DigiEgg Reliability

Digi-jaje pouzdanosti

6. Digi-mental pouzdanostiEdit

-Digi mental pouzdanosti (誠実のデジメンタル seijitsu no dejimentaru), na engleskom "Digi-egg of Reliability" (didži-eg of rilajabiliti). Povezan je sa grbom pouzdanosti. Pripada Joriju iz Digimon Avanture 02. Grb znanja pripada Džou iz Digimon Avanture.

DigiEgg Hope

Digi-jaje nade

7. Digi-mental nadeEdit

-Digi mental nade (希望のデジメンタル kibou no dejimentaru), na engleskom "Digi-egg of Hope" (didži-eg of houp). Povezan je sa grbom nade. I digi-mental i grb nade pripadaju Takeru iz Digimon Avanture 01 i 02.

DigiEgg Light

Digi-jaje svetlosti

8. Digi-mental svetlostiEdit

-Digi mental svetlosti (光のデジメンタル hikari no dejimentaru), na engleskom "Digi-egg of Light" (didži-eg of lajt). Povezan je sa grbom svetlosti. I digi-mental i grb nade pripadaju Hikari iz Digimon Avanture 01 i 02.

DigiEgg Kindness

Digi-jaje ljubaznosti

9. Digi-mental ljubaznostiEdit

-Digi mental ljubaznosti (優しさのデジメンタル yasashisa no dejimentaru), na engleskom "Digi-egg of Kindness" (didži-eg of kajndnes). Povezan je sa grbom ljubaznosti. I digi-mental i grb ljubaznosti pripadaju Kenu iz Digimon Avanture 02.

DigiEgg Miracles

Digi-jaje čuda

10. Digi-mental čudaEdit

-Digi mental čuda (奇跡のデジメンタル kiseki no dejimentaru), na engleskom "Digi-egg of Miracles" (didži-eg of mirikls). Digi-mental čuda pripada Dajzukeu iz Digimon Avanture 02.

DigiEgg Destiny

Digi-jaje sudbine

11. Digi-mental sudbineEdit

-Digi mental sudbine (運命のデジメンタル unmei no dejimentaru), na engleskom "Digi-egg of Destiny" (didži-eg of destini).

DigiEgg Darkness

Digi-jaje tame

12. Digi-mental tameEdit

-Digi mental tame (暗黒のデジメンタル ankoku no dejimentaru), na engleskom "Digi-egg of Darkness" (didži-eg of darknes).

Fileicon-ico

13. Digi-mental željeEdit

-Digi mental želje (欲望のデジメンタル yokubou no dejimentaru), na engleskom "Digi-egg of Desire" (didži-eg of dizajer).

Fileicon-ico

14. Digi-mental istrajnostiEdit

-Digi mental istrajnosti (根性のデジメンタル konjou no dejimentaru), na engleskom "Digi-egg of tenacity" (didži-eg of tenasiti).

Fileicon-ico

15. Digi-mental hvalisavostiEdit

-Digi mental hvalisavosti (のど自慢のデジメンタル nodojiman no dejimentaru), na engleskom "Digi-egg of Boastfulness" (didži-eg of boastfulnes).