FANDOM

Digimon Film 1
Digimon Movie 1
Poster Filma 1
Sezona: Digimon Avantura
Godina nastanka: 1999.
Trajanje: 21 minut
Sledeći film: Digimon Film 2: Naša Ratna Igra

Digimon Film 1, poznatiji kao "Digimon Avantura: Film" (デジモンアドベンチャーのムービー Digimon Adventure: The Movie) je prvi u nizu digimon filmova. Snimljen je 1999. godine, i traje 21 minut. Nastavak ovog filma je Digimon Film 2: Naša Ratna Igra.

Radnja FilmaEdit

Radnja ovog filma se odvija pre početka ove sezone, naime 4 godine ranije kada su Taiči, i ostali likovi bili mali. Radnja se odvija u Tokiju, Japanu, u kući Jagami.

Jedne noći je iz monitora njihovog računara izašlo digi-jaje iz kojeg se kasnije izlegao Botamon. Posle kada su ga nahranili postao je Koromon. Kasnije tokom noći Koromon evoluira u Agumona, izleće napolje i luta ulicama noseći Hikari na svojim leđima. U gradu su naleteli na Perotmona zbog kojeg je Agumon evoluirao u Greymona. Taiči je trčao za njima, i posmatrao borbu Grejmona i Perotmona zajedno sa Jamatom, Džoom, Koširom, Sorom i Mimi, koji su ovu borbu videli sa prozora. Nakon što je Grejmon porazio Perotmona, oboje su nestali, i četiri godine kasnije su ova deca koja su videla ovo postala izabrana deca.