FANDOM

Digimon Film 5: Borba Avanturista
Digimon Movie 5
Poster Filma 5
Sezona: Digimon Krotitelji
Godina nastanka: 2001.
Trajanje: 50 minuta
Prethodni film: Digimon Film 4: Diablomon Ponovo Napada
Sledeći film: Digimon Film 6: Odbegli Digimon Voz

Digimon Film 5, poznatiji kao "Digimon Krotitelji: Borba Avanturista" (デジモンテイマーズ:冒険者たちの戦い Digimon Tamers: Boukensha-tachi no Tatakai), na engleskom "Digimon Tamers: Battle of Adventurers" je peti digimon film, ali prvi film vezan za sezonu Digimon Krotitelji. Snimljen je 2001. godine, i traje 50 minuta. Nastavak ovog filma je Digimon Film 6: Odbegli Digimon Voz.

Radnja FilmaEdit

Mefistomon želi da uništi i svet digimona i ljudski svet i zbog toga se bori protiv Omegamona. U toku borbe Mefistomon uspeva nekako da pobegne, i odlazi u ljudski svet. Za to vreme Takato ide u Okinavu kod svog rođaka Kai-ja. Nakon što je nekako uspeo da sakrije Gilmona u avion, sreće Đenriju koji takođe putuje kroz Okinavu na Rjukju. Za to vreme u Tokiju, Rika i Renamon primećuju Pteranomona, bore se protiv njega, i pobeđuju ga. U Okinavi, Takato i Kai primećuju devojku u vodi, Minami koju juri Tajlomon, i spašavaju je.

Kasnije saznaju da je Minami ćerka biznismena Takehita, koji je stvorio Digimon V-Pet. Zbog toga što je bila uplašena, Minami ostaje da prespava u Kaijevoj kući. Digimoni su počeli da stvaraju probleme sa računarima i elektronikom, i u sred noći digimoni su napali Minami. Takato i Gilmon su uspeli da poraze Anomalokarimona ali je onda Hengjomon krenuo da je uhvati, za to vreme je Šisamon iskočio iz računara i porazio Hengjomona, ali je onda Mantarajmon iskočio iz mora i odneo je.

Da bi spasili Minami, Takato i Kai odlaze u sedište firme Digimon V-Pet, gde ih napadaju Mantarajmon i Deptmon. Gilmon evoluira u Groulmona i poražava Mantarajmona, zatim Šisamon dolazi i poražava Deptmona. Nastavili su dalje, ali ih je onda napao Arkelomon, nakon što ga je Groulmon lako porazio pronalaze zarobljene Minami i Takehita i oslobađaju ih. Kada su pokušali da pobegnu, predsednik kompanije koja proizvodi V-Pet, im ne dozvoljava i pretvara se u Mefistomona pred njihovim očima. Omegamon se pojavljuje u Tokiju i šalje ruki u firmu V-Pet da bi pomogla Takato. Kada su se digimoni udružili napali su Mefistomona, ali nisu uspeli da ga poraze jer je on postao Galfmon. Tada su svi digimoni evoluirali u Ultimativne i na kraju uspeli da ga poraze.