FANDOM

Digimon Film 9: Ultimativna Moć! Eksplozivni Mod Aktiviran!
Digimon movie 9
Poster Filma 9
Sezona: Digimon Spasitelji
Godina nastanka: 2006.
Trajanje: 20 minuta
Prethodni film: Digimon Film 8: Digitalni Monstrumi X-Evolucija
Sledeći film: Digimon Film 10: Digitalni Svet u Neposrednoj Opasnosti 3D!

Digimon Film 9, poznatiji kao "Digimon Spasitelji: Ultimativna Moć! Eksplozivni Mod Aktiviran!" (デジモンセイバーズ:究極パワー! バーストモード発動! Digimon Savers: Kyuukyoku Pawaa! Baasuto Moudo Hatsudou!!), na engleskom "Digimon Savers: Ultimate Power! Activate Burst Mode!!", je deveti digimon film, ali i prvi film vezan za sezonu Digimon Spasitelji. Snimljen je 2006. godine, i traje 20 minuta. Nastavak ovog filma je Digimon Film 10: Digitalni Svet u Neposrednoj Opasnosti 3D!.

Radnja FilmaEdit

Masaru, Tohma i Jošino, zajedno sa ostatkom grada su u komi, i Agumon, Gaomon i Lalamon pokušavaju da ih spasu.

Dok su šetali napuštenim gradom, videli su Ogremona i Goblimone kako jure neku devojku. Kada su je spasili ona im je rekla da je njeno ime "Ritam" i da je ona u stvari digimon. Objasnila im je i kako je digimon Algomon zaslužan za događaje koji su u toku.

Uputili su se prema Algomonovom skrovištu, i na putu su ih napali Goblimoni, koje je Gaomon sredio. Kasnije je Lalamon prenela Agumona i Ritam na vrh Algomonove jazbine, da bi se ona borila protiv Pipismona koji su ih napali. Na vrhu jazbine pronalaze Algomona, i pokušavaju da ga srede, ali on evoluira u svoju mega formu. Tokom borbe Agumon ne odustaje i misli kako Masaru nikad ne bi odustao, njegova snaga budi Masarua iz kome koji dolazi i pomaže Agumonu da evoluira u ŠajnGrejmona. I pored ovoga, Algomon je suviše jak za njih, tako da Masaru priziva ŠajnGrejmonov "GeoGrej Mač". Algomon uništava mač, i iz besa ŠajnGrejmon prelazi u "Eksplozivni" (brst) mod. Uz pomoć ovoga poražava Algomona. Na kraju filma Ritam ljubi Agumona.