FANDOM

Digimon Grb
Tag
Privezak
Na slici je prikazan privezak na koji se stavljaju grbovi.

Digimon Grbovi, na engleskom Crests (krests), na japanskom Monšo (紋章 monsho), su simboli koji pripadaju izabranoj deci. Svako izabrano dete ima svoj grb koje određuje njegove osobine. Neki grbovi su povezani sa DigiMentalima.

Grbovi u Digimon AvantureEdit

- Grbovi u sezoni Digimon Avantura se stavljaju na specijalne priveske, na engleskom i japanskom "tags" (タグ teg). I postoje 8 grbova:

1. Grb HrabrostiEdit

Crest courage

Grb Hrabrosti

Grb Hrabrosti, na engleskom Crest of Courage (krest of kuridž), na japanskom Juki no Monšo (勇気の紋章 yuki no monsho). Pripada Taičiju Jagami. Povezan je sa Digi-mentalom hrabrosti iz druge sezone (Digimon Nula Dva) koji pripada Daizukeu Motomiji.

2. Grb PrijateljstvaEdit

Crest friendship

Grb Prijateljstva

Grb Prijateljstva, na engleskom Crest of Friendship (krest of frendšip), na japanskom Juđou no Monšo (友情の紋章 yujou no monsho). Pripada Jamatu Išida. Povezan je sa Digi-mentalom prijateljstva koji pripada Daizukeu Motomiji.

3. Grb LjubaviEdit

Crest love

Grb Ljubavi

Grb Ljubavi, na engleskom Crest of Love (krest of lav), na japanskom Aiđou no Monšo (愛情の紋章 aijou no monsho). Pripada Sori Takenouči. Povezan je sa Digi-mentalom ljubavi koji pripada Mijako Inoe.

4. Grb IskrenostiEdit

Crest purity

Grb Iskrenosti

Grb Iskrenosti, na engleskom Crest of Sincerity (krest of sinseriti), na japanskom Đunšin no Monšo (純真の紋章 junshin no monsho). Pripada Mimi Tačikava. Povezan je sa Digi-mentalom iskrenosti koji pripada Mijako Inoe.

5. Grb ZnanjaEdit

Crest knowledge

Grb Znanja

Grb Znanja, na engleskom Crest of Knowledge (krest of noulidž), na japanskom Čišiki no Monšo (知識の紋章 chishiki no monsho). Pripada Koširu Izumi. Povezan je sa Digi-mentalom znanja koji pripada Joriju Hida.

6. Grb PouzdanostiEdit

Crest faith

Grb Pouzdanosti

Grb Pouzdanosti, na engleskom Crest of Reliability (krest of rilajabiliti), na japanskom Seiđicu no Monšo (誠実の紋章 seijitsu no monsho). Pripada Džou Kido. Povezan je sa Digi-mentalom Pouzdanosti koji pripada Joriju Hida.

7. Grb NadeEdit

Crest hope

Grb Nade

Grb Nade, na engleskom Crest of Hope (krest of houp), na japanskom Kibou no Monšo (希望の紋章 kibou no monsho). Pripada Takeru Takaiši. Povezan je sa Digi-Mentalom Nade koji takođe pripada Takeru Takaišiju.

8. Grb SvetlostiEdit

Crest light

Grb Svetlosti

Grb Svetlosti, na engleskom Crest of Light (krest of lajt), na japanskom Hikari no Monšo (光の紋章 hikari no monsho). Pripada Hikari Jagami. Povezan je sa Digi-Mentalom Svetlosti koji takođe pripada njoj.

Grbovi u Digimon Avanturi 02Edit

- Grbovi u sezoni Digimon Avantura 02:

9. Grb LjubaznostiEdit

'
Crest kindness

Grb Ljubaznosti

'
Grb Ljubaznosti, na engleskom Crest of Kindness (krest of kajndnes), na japanskom Jasašisa no Monšo (優しさの紋章 yasashisa no monsho). Pripada Kenu Ičiođi, zajedno sa Digi-mentalom Ljubaznosti.

Grbovi u Digimon GraniciEdit

-Grbovi u sezoni Digimon Granica su u stvari digimon duhovi, engleski digimon spirits (didžimon spirits), koji omogućavaju Izabranoj deci da sami postanu digimoni. Postoje 10 digimon duh grbova, isto koliko i postoji Legendarnih ratnika:

10. Grb VatreEdit

H Spirit of Flame

H Duh Vatre

B Spirit of Flame

B Duh Vatre

Grb Vatre, tj. Duh Vatre, na engleskom Spirit of Fire (spirit of fajer), na japanskom Honou no Spirito (炎のスピリット honoo no spiritto). Predstavlja legendarnog ratnika AjnšntGrejmona. Pripada Takuji Kanbara. Uz pomoć Duha H, Takuja postaje Agunimon, uz pomoć duha B, postaje Vritramon, uz pomoć duha A, postaje Aldamon, i uz pomoć duha Z, postaje KajzerGrejmon.

11. Grb Svetlosti 2Edit

H Spirit of Light

H Duh Svetlosti

B Spirit of Light

B Duh Svetlosti

Drugi Grb Svetlosti, ili Duh Svetlosti, na engleskom Spirit of Light (spirit of lajt), na japanskom Hikari no Spirito (光のスピリット hikari no spiritto). Predstavlja ratnika AjnšntGarurumona. Pripada Kođiju Minamoto. Uz pomoć Duha H, Kođi postaje Vulfmon, uz pomoć duha B, postaje Garumon, uz pomoć duha A, postaje Beovulfmon, i uz pomoć duha Z, postaje MagnaGarurumon.

12. Grb LedaEdit

H Spirit of Ice

H Duh Leda

B Spirit of Ice

B Duh Leda

Grb Leda, tj. Duh Leda, na engleskom Spirit of Ice (spirit of ajs), na japanskom Kori no Spirito (氷のスピリット kori no spiritto). Predstavlja ratnika AjnšntMegaterjumona. Pripada Tomokiju Himi. Uz pomoć duha H, Tomoki postaje Čakmon, uz pomoć duha B, postaje Blicarmon, a uz pomoć duha A, postaje Daipenmon.

13. Grb VetraEdit

H Spirit of Wind

H Duh Vetra

B Spirit of Wind

B Duh Vetra

Grb Vetra, tj. Duh Vetra, na engleskom Spirit of Wind (spirit of vind), na japanskom Kaze no Spirito (風のスピリット kaze no spiritto). Predstavlja ratnika AjnšntIrismona. Pripada Izumi Orimoto. Uz pomoć duha H, Izumi postaje Ferimon, uz pomoć duha B, postaje Šutumon, i uz pomoć duha A, postaje DžetSilfimon.

14. Grb MunjeEdit

H Spirit of Thunder

H Duh Munje

B Spirit of Thunder

B Duh Munje

Grb Munje, tj. Duh Munje, na engleskom Spirit of Thunder (spirit of tander), na japanskom Ikazuči no Spirito (雷のスピリット ikazuchi no spiritto). Predstavlja ratnika AjnšntBitlmona. Pripada Đunpeiju Šibajama. Uz pomoć duha H, Đunpei postaje Blicmon, uz pomoć duha B, postaje Bolgmon a uz pomoć duha A, postaje RajnoKabuterimon.

15. Grb ZemljeEdit

H Spirit of Earth

H Duh Zemlje

B Spirit of Earth

B Duh Zemlje

Grb Zemlje, tj. Duh Zemlje, na engleskom Spirit of Earth (spirit of rt), na japanskom Cuči no Spirito (土のスピリット tsuchi no spiritto). Predstavlja ratnika AjnšntVolkamona. Uz pomoć duha H, može se postati Grotomon, a uz pomoć duha B, može se postati Gigasmon.

16. Grb DrvetaEdit

H Spirit of Wood

H Duh Drveta

B Spirit of Wood

B Duh Drveta

Grb Drveta, tj. Duh Drveta, na engleskom Spirit of Wood (spirit of vud), na japanskom Ki no Spirito (木のスピリット ki no spiritto). Predstavlja ratnika AjnšnTrojamona. Uz pomoć duha H, može se postati Arbormon, a uz pomoć duha B, može se postati PetalDramon.

17. Grb VodeEdit

H Spirit of Water

H Duh Vode

B Spirit of Water

B Duh Vode

Grb Vode, tj. Duh Vode, na engleskom Spirit of Water (spirit of voter), na japanskom Mizu no Spirito (水のスピリット mizu no spiritto). Predstavlja ratnika AjnšntMermaimon. Uz pomoć duha H, može se postati Lanamon, a uz pomoć duha B, postaje se Kalmaramon.

18. Grb ČelikaEdit

H Spirit of Steel

H Duh Čelika

B Spirit of Steel

B Duh Čelika

Grb Čelika, tj. Duh Čelika, na engleskom Spirit of Steel (spirit of stil), na japanskom Hagane no Spirito (鋼のスピリット hagane no spiritto). Predstavlja ratnika AjnšntVisetmona. Uz pomoć duha H, može se postati Merkurimon, a uz pomoć duha B, postaje se Sefirotmon.

19. Grb TameEdit

H Spirit of Darkness

H Duh Tame

B Spirit of Darkness

B Duh Tame

Grb Tame, tj. Duh Tame, na engleskom Spirit of Darkness (spirit of darknes), na japanskom Jami no Spirito (闇のスピリット yami no spiritto). Predstavlja ratnika AjnšntSfinksmona. Pripada Koičiju Kimura. Uz pomoć duha H, Koiči postaje Daskmon, uz pomoć duha B, postaje Veldžimon, uz pomoć duha A, postaje Raihmon, uz pomoć duha L, postaje Lovimon, i uz pomoć duha K, postaje KajzerLiomon. Moguće je i da je ovaj Grb tame povezan sa Digi-mentalom tame.