FANDOM

Jukio Oikava
Oikawa
Jukio iz sezone Digimon Avantura 02
Puno ime: Jukio Oikava
Pol: m
Godište: 1969 (34 godine u seriji)
Sezona u kojoj se pojavljuje: Digimon Avantura 02
Digimon partner: Pipimon

Jukio Oikava, na japanskom Yukio Oikawa (及川 悠紀夫 Oikava Jukio) je lik koji se pojavljuje u sezoni Digimon Avantura 02. On je pod uticajem Vamdemona postavio Ken-a za Digimon kralja.

Kada je bio mali, voleo je da igra Digimon igre sa svojim drugom Hirokijem. Njih dvojica su nekako uspeli da odu u digitalni svet, i bili su fascinirani njime. Postali su opsednuti digimonima i digitalnim svetom, tako da je Čiroki, Jukijev otac zabranio Jukiu da igra igre, i pokušao da ga razdvoji od Hirokija. Bez obzira na to, Jukio i Hiroki su ostali najbolji prijatelji i obećali su jedan drugom da će jednog dana zajedno opet otići u digitalni svet. Kako su rasli obojica su maštala o digitalnom svetu, ne govoreći nikom drugom.

Kada su odrasli, Jukio je radio kao Programer Računara zajedno sa Kenovim ocem, a Hiroki je postao policajac. Godine 1999. Hiroki je poginuo od metka i Jukio je bio strašno tužan. U tom trenutku slabosti zaposeo ga je Vamdemon koji mu je obećao ostvarenje sna, da se vrati u digitalni svet. Pod uticajem Vamdemona je u Ken-ov vrat ugradio Crno Seme, pod čijim je uticajem postao Kralj digimona. Zaposednut Vamdemonom Jukio je postajao sve više i više zao. Kada je Vamdemon završio svoje planove, napustio je Jukia, i oduzeo mu skoro sav život. Jori, Hirokijev sin je na kraju otišao u Svet Snova, i pokušao da dovede Jukia u digitalni svet. Na kraju je uspomoć Joria video digitalni svet, i svog nekadašnjeg partnera digimona Pipimona, ali pošto mu je jako malo snage ostalo, znao je da će umreti, izvinuo se izabranoj deci za sve što je učinio i sva njegova energija se pretvorila u digitalne podatke koji su popravili oštećeni digitalni svet.